Nyheder

De gratis glæder

Slået op af Helene Juul den

En hilsen fra Nordenfjords ...

Enden på en laaang dag er nær. Vi kom til Ålborg i ro og mag og var der da kongres centeret åbnede for os butiksindehavere kl. 12.00.

Nu har vi efterhånden prøvet det et par gange og kender nogenlunde "rutinen" - og alligevel var vi 7 timer om at sætte vores stand op, inkl. frokost og thepause.

Her er de billeder, der kan vises frem fra opstillingen



På de andre ser vi...

Læse mere →

De sidste forberedelser...

Slået op af Helene Juul den

I disse dage bliver de sidste kræfter brugt til de allersidste forberedelser til Nordisk Træf, som løber af stablen i Ålborg Kongres Center 18.-20. maj.

De sidste sting bliver taget på modeller her og der, ligesom der stadig mangler at blive skrevet og printet et par mønstre.


Og i morgen skal butikken fysisk pakkes ned (eller i allefald DELE af den), så vi er klar til at køre nordpå torsdag morgen.

D...

Læse mere →

Vikingernes Oprejsning

Slået op af Helene Juul den

I dag havde min ældste søn sin debut på "de skrå brædder". Det foregik i Stakladen Studenterhus på Aarhus Universitet, hvor han spillede med i Nordisk Revy 2012.


Det var en sjov, velskreven og underholdende forestilling med masser af musik, dans(k) og humor - og min søn spillede flere roller i løbet af de 2 timers forestilling.


Jeg så sider af Victor i dag, som jeg slet ikke anede eksisterede ... og...

Læse mere →

Ung hest ... foran meget gammel vogn!

Slået op af Helene Juul den

billedet er lån herfra

Sådan karakteriserede en kinesisk "klog" mand mig engang ... som en ung hest spændt for en MEGET GAMMEL VOGN ;-)

billedet lånt herfra

Og da jeg i dag ved ørelægen får konstateret, at det som gør mig så svimmel er noget, der hedder ørestenssvimmelhed– også kaldet godartet positionssvimmelhed (fra engelsk: benign paroxysmal positional vertigo (BPPV) – en lidelse, som ofte...

Læse mere →

Café aflyst i aften

Slået op af Helene Juul den

I aften skulle der have været patchwork-café i butikken. Jeg har skrevet til de 3 (2 x Susanne og Bente), der stod på min liste over deltagere, men fandt ud af her i formiddag, at der var et par stykker mere, der troede de skulle komme i aften, selvom de af en eller anden årsag IKKE stod i min mappe.

Efter mit computer-crash har jeg mistet mange filer - bl.a. den hvor jeg også noterede deltagere på...

Læse mere →