Nyheder
Butikken er lukket i morgen lørdag 27. april
Slået op af Helene Juul den
Det er Bededagsferie - og tid til konfirmation her i huset (søndag), så butikken er lukket i morgen lørdag 27. april. Det er yngstemanden, der nu er blevet så stor, at det er hans tur.
Om han drømmer om en pose penge som gutten her på billedet ved jeg ikke ... men der skal nok blive til den nye computer, som vist nok er hans hedeste ønske.
Det famøse tæppe syr jeg stadig på i...
Om han drømmer om en pose penge som gutten her på billedet ved jeg ikke ... men der skal nok blive til den nye computer, som vist nok er hans hedeste ønske.
billede lånt her
Det famøse tæppe syr jeg stadig på i...
- 0 kommentarer
- Tags: Butik, Familie, Magnus
Åbningstider i uge 17
Slået op af Helene Juul den
Lærere-Lockouten har stadig indflydelse på butikkens åbningstider ... og i denne uge har vi oven i købet også et par helligedag.
Butikken har derfor åbent i denne uge tirsdag formiddag, men BEMÆRK at åbningstiderne er ANDERLEDES end de plejer at være, da jeg skal til et møde i Vejlby-Risskov Hallen kl. 13.00 og derfor skal med en bus kl. 11.36 her fra Kolt.
F...
Butikken har derfor åbent i denne uge tirsdag formiddag, men BEMÆRK at åbningstiderne er ANDERLEDES end de plejer at være, da jeg skal til et møde i Vejlby-Risskov Hallen kl. 13.00 og derfor skal med en bus kl. 11.36 her fra Kolt.
Butikken har derfor åbent fra 9.30-11.15
F...
- 0 kommentarer
- Tags: Butik, Magnus
Håndsyningsklubben Hexagon Hexerier mødtes igen i går aftes
Slået op af Helene Juul den
Torsdag den 18. april var det igen tid til at møde i butikkens håndsyningsklub. Stemningen var god - måske en smule overtræt, men det var også næsten slut på en for nogen lang uge??? ;-)
Husfotografen var tilfældigvis til stede og kunne ikke lade være med at lege med sit nye "fish eye" objektiv ... derfor de sjove billeder.
Vi startede med at kigge på "lektierne". Jeg havde bedt kursisterne om at...
Husfotografen var tilfældigvis til stede og kunne ikke lade være med at lege med sit nye "fish eye" objektiv ... derfor de sjove billeder.
Vi startede med at kigge på "lektierne". Jeg havde bedt kursisterne om at...
- 0 kommentarer
- Tags: Håndsyning, hexagoner, kursus
Butikken er åben i morgen tirsdag
Slået op af Helene Juul den
... og der er sycafé som der plejer at være om tirsdagen :-)
Nok også på høje tid ... jeg tror der er nogen af "mine tirsdags-damer", der er ved at have lidt abstinenser ;-)
Nok også på høje tid ... jeg tror der er nogen af "mine tirsdags-damer", der er ved at have lidt abstinenser ;-)
- 0 kommentarer
- Tags: Butik
Husets katte vejrer forårsluft...
Slået op af Helene Juul den
Det er nok ingen hemmelighed at vi er "cat people" her i huset ... og kan du ikke lide katte, så skal du ikke læse videre ;-)
Selvom det var lidt gråt i dag, så nød kattene at der var blevet lidt lunere temperaturer i dag.
Selvom det var lidt gråt i dag, så nød kattene at der var blevet lidt lunere temperaturer i dag.
Nellie er vores hunkat
Her leger hun med de nedfaldne grene fra efterårets og vinterens storme ... Albert truer med at vi snart må en tur i haven og få den til at se lidt...
- 0 kommentarer
- Tags: abmmodel, kat, Nye projekter





