Nyheder

Sukkerstads i kosmetiktaske-forklædning

Slået op af Helene Juul den

Er du også hoppet med på dillen med at sy Pattydoo's Susie kosmetiktaske? Maria Harrits fra Allmomas Quilt var forbi butikken i fredags og faldt for et par nye stoffer i sukkersøde farver. Se, den er da blevet sød


 Har du også selv lyst til at prøve at sy en sådan, finder du mønsteret ved at følge dette link.Der er foruden mønster også en fin skridt-for-skridt-video (på tysk) ... men billeder er jo...

Læse mere →

Flora Nordica BOM fuldtegnet

Slået op af Helene Juul den

Så er også de sidste Flora Nordica BOM pakker (pk 1) på vej ud til abonnenterne ... og før vi ser os om, så er det jo den 20. igen og tid til pakke 2.


Det har været utrolig dejligt så stor en interesse, der har været for denne BOM ... og jeg må nu konstatere, at stofabonnementet er fuldtegnet hos mig. Det er dog stadig muligt at købe mønsteret UDEN stof.

Og så tror jeg stadig at Wenche fra Northern...

Læse mere →

Konfirmanden og hans tæppe

Slået op af Helene Juul den

Som det sikkert er bekendt for bloggens læsere blev min yngste søn Magnus konfirmeret i søndags. Det var en dejlig - om end lidt kold - solskinsdag.

Her er jeg med min konfirmand
 
og her er alle mine drenge i stiveste puds
 
Efter den kirkelige del blev butikken taget i brug til en lille kom-sammen
 
Her fik Magnus også overrakt sin konfirmationsquilt (læs top), som vist faldt i meget god jord
I et andet...

Læse mere →

Knockout!

Slået op af Helene Juul den

Uha, jeg har det som en bokser, der har gået mange runder og til slut er blevet slået ud på knockout
billedet lånt her
 
Efter en veloverstået konfirmation søndag (billeder følger af både konfirmand og hans quilt i et andet indlæg) var jeg SÅ TRÆT mandag. Det var der jo ikke noget at sige til og mandag var i det hele taget en meget bevægende dag. Det var SÅ SKØNT at være tilbage på jobbet og se...

Læse mere →

Butikken er lukket pga. sygdom tirsdag 30/4!

Slået op af Helene Juul den

Æv, der er ikke noget at gøre ved det!
Jeg har åbenbart fået samlet nogle mave-baktusser op et sted og har siden kl. 04.00 i morges rendt i pendul fart imellem min seng og toilettet.

Butikken er derfor LUKKET i dag!
BEKLAGER , jeg havde GLÆDET mig til en normal tirsdagsåbent..

Hilsen Helene

Læse mere →